کابل شبکه

تفاوت کابل لگراند اصل با تقلبی

تفاوت کابل لگراند اصلی با تقلبی

همان طور که می دانید یکی دیگر از تجهیزات شبکه که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است کابل شبکه یا به اصطلاح کابل لگراند نام دارد. کابل لگراند در شبکه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد های مختلفی دارد از این رو باید از نوع مرغوب و با کیفیت آن استفاده کرد تا در طولانی مدت دچار خرابی و اختلال شبکه نشود. البته که در بازار هم نمونه های تقلبی کابل لگراند بسیار یافت می شود و دلایل بسیار زیادی دارد که در ادامه حتماً به این موضوع هم خواهیم پرداخت. اما همواره نمونه اصل و اورجینال کابل لگراند دعوت به افراد زیادی بوده است به همین خاطر امروز می خواهیم به تفاوت کابل لگراند اصلی با تقلبی بپردازیم شما عزیزان بتوانید به راحتی تشخیص داده و خرید خود را انجام دهید. بنابراین توصیه می‌ کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چرا در ایران علاوه بر کابل اصلی لگراند کابل تقلبی لگراند هم وجود دارد؟

از جمله سوالاتی که برای مشتریان در خصوص خرید کابل شبکه لگراند ایجاد می شود این است که چرا باید در ایران هم نمونه های تقلبی کابل لگن وجود داشته باشد از این رو افراد سردرگم می شوند و نمی دانند کدام یک تقلبی و کدام یک اصلی است. در مقابل باید گفت که عوامل مختلفی سبب ایجاد نمونه های تقلب شده یکی از آن ها وجود تحریم است زیرا کابل های لگراند از فرانسه وارد ایران شود بنابراین با وجود تحریماتی که ایجاد شده طبیعی است که مثل قبل کابل لگراند وارد ایران نشود. در این میان افراد سودجو و سوء استفاده گر هم از فرصت استفاده نموده و با استفاده از مواد اولیه نامرغوب کابل لگراند تقلبی را تولید و روانه بازار کرده اند. بنابراین باید هنگام خرید حواستان را جمع کنید که شما را با نمونه تقلبی کابل لگراند گول نزنند.

چگونه کابل لگراند اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

حتماً می دانید که اهمیت خرید کابل اصلی لگراند بسیار زیاد است بنابراین ما تصمیم گرفتیم راه هایی را برای تشخیص کابل اصلی لگراند به شما معرفی کنیم تا زمانی که برای خرید مراجعه می کنید دچار شک و دودلی نشوید و با اطمینان کامل اصلی ترین محصول را خریداری کنید. از این رو پیشنهاد میکنیم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • یکی از مهم ترین عوامل در تشخیص کابل اصلی لگراند انواع آن است.
  • از دیگر عوامل این است که حتماً به رنگ کابل لگراند اصلی دقت نمایید.
  • جنس بدنه می تواند عامل تشخیص کابل لگراند اصلی باشد.
  • البته که از ظاهر جعبه و نوع بسته بندی و قرقره کابل لگراند هم نمی ‌توان غافل شد.
  • هم چنین برای خرید کابل لگراند اصل باید به نمایندگی‌ های رسمی مراجعه نمود.

تشخیص کابل لگراند اصلی از روی رنگ

رنگ ها یکی از عوامل هستند که در تولید کابل لگراند مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این عامل به راحتی کابل لگراند اصلی را از تقلبی تشخیص دهید در واقع نمونه های اورجینال و اصلی کابل لگراند به رنگ های روشن هستند از این رو تولید کننده از هرگونه رنگ تیره خودداری می کند. بنابراین اگر برای خرید کابل لگراند به بازار مراجعه نمودید و متوجه رنگ تیره آن شدید باید بدانید که به صورت کاملا قطعی تقلبی است. عامل دیگری که در تشخیص کابل لگراند اصلی از تقلبی کمک‌ کننده است انواع آن می باشد. که در این صورت در ایران بیش از چند نوع کابل لگراند اصلی از فرانسه وارد نمی شود بنابراین اگر خارج از انواع کابل لگراند در ایران دیدید یقین بدانید که تقلبی است. پس بی گدار به آب نزنید و با دقت خرید خود را انجام دهید.

تشخیص جنس بدنه و بسته بندی کابل لگراند اصلی در بازار

باید حتماً قبل از خرید کابل لگراند آن را از نظر ظاهری مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید نمونه های تقلبی را از اصلی تشخیص داده و خرید امنی داشته باشید. جنس بدنه را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید که اصلی است یا نه در واقع کابل لگراند اصلی کاملا محکم و مقاوم است زیرا جنس آن از مواد مرغوب است اما کابل لگراند تقلبی سطح نرم و پیچیدگی‌ های زیادی دارد بنابراین زمانی که بر روی آن دست می کشید متوجه ناهمواری های مختلف می شوید. این را هم باید بدانید که رنگ جعبه کابل لگراند اصلی به طور کلی به رنگ نسکافه ای و از کاغذهای فکاهی تشکیل شده اما باید این موضوع را هم بدانید که در بسته بندی های جدید ممکن است رنگ نسکافه ای وجود نداشته باشد و بسته بندی ها را با رنگ قرمز انجام دهند که کاملاً با نمونه های تقلبی قابل قیاس و تشخیص می باشد.

خرید کابل لگراند اصلی از نمایندگی های رسمی

برای این که خریدی مطمئن و درست داشته باشید باید حتماً تشخیص دهید که محصول کاملا اصل است. به همین منظور برای خرید کابل لگراند اصلی بهتر است به نمایندگی ‌های رسمی مراجعه کنید. در واقع نمایندگی های مختلفی در ایران وجود دارند که محصولات شرکت لگراند فرانسه را به کشور وارد نموده و برای خرید در دسترس شما عزیزان قرار می دهند. از این رو اگر برای خرید به آنها مراجعه کنید نمونه های اصلی را خواهید دید و دیگر شبکه شما دچار اختلال و خرابی نمی شود زیرا کابل لگراند اصلی را خریداری نموده اید که به سادگی دچار خرابی نخواهد شد زیرا عمر مفید آن بسیار طولانی است.

جمع بندی

با توجه به مواردی که خدمتتان گفته شد کابل لگران از مهم ترین تجهیزات شبکه است که اصلی بودن آن حائز اهمیت می باشد. به همین خاطر باید توجه داشته باشد که نمونه اصلی آن را از نمونه های تقلبی تشخیص داده و خریداری کنید. از این رو باید به جنس بدنه و رنگ و بسته‌ بندی و قرقره کابل لگراند توجه داشته باشید. البته که در این میان خرید از نمایندگی های رسمی بسیار مهم است زیرا نمایندگی های رسمی دقیقاً محصول اصلی را وارد بازار می کنند بنابراین اگر از آن ها خرید کنید خیال تان از بابت اصل بودن محصول راحت خواهد بود. پس لطفاً زمان را از دست ندهید و هر چه سریعتر برای خرید کابل لگراند اصلی و تشخیص اصلی بودن آن از تقلبی اقدام کنید.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *