تجهیزات شبکه

مقایسه کیستون شبکه و تلفن

مقایسه کیستون شبکه و تلفن

تجهیزات شبکه انواع مختلفی دارند و البته بر اساس انواع که دارند کاربرد های متفاوتی نیز در این زمینه پیدا می کنند. بنابراین طبیعی است که کیستون ها هم که از جمله پر کاربرد ترین تجهیزات شبکه هستند انواع مختلف داشته باشند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که در مورد کیستون شبکه و تلفن اطلاعاتی را در اختیار تان قرار دهیم و این دو را با هم مقایسه کنیم. در این صورت شما خواهید فهمید که برای شبکه و تلفن کدام یک را انتخاب کنید. البته که ما در این مطلب به اطلاعات مختلفی از جمله انواع کیستون و کاربرد آن و نحوه خرید و قیمت آن و چگونگی راه تشخیص آن ها اشاره خواهیم کرد. بنابراین از شما عزیزان دعوت می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ و سوالات خود را در این زمینه بیابید.

کیستون شبکه چیست؟

کیستون ها در واقع به طور کلی راه های ارتباطی در شبکه هستند کیستون شود که هم در واقع برای تسهیل ارتباط در شبکه به وجود آمده است. کیستون شبکه از یک سو به کابل که قسمت ورودی آن است و از یک سو به قطعات پورت لن که قسمت خروجی آن است اتصال دارد. و همین زمینه باعث ایجاد ارتباطات در شبکه می شود. در واقع کیستون در شبکه ارتباطات بین دو نقطه دور یا نزدیک از شبکه را آسان می کند. از این موضوع نباید غافل شد که کیستون در شبکه می تواند تجهیزات را نیز به هم متصل نماید. اکنون دیگر با کیستون شبکه آشنایی کامل دارید و می دانید که چه قدر مفید و کاربردی و چگونه عمل اتصال را انجام می دهد. بنابراین اگر برای شبکه خود به کیستون نیاز دارید هر تعداد که بخواهید را می توانید سفارش داده یا خریداری کنید.

کیستون تلفن چیست؟

حتماً شما عزیزان هم با ساختار تلفن و کیستون آن آشنایی دارید و میلیون ‌ها بار آن را از نزدیک دیده اید در واقع کیستون تلفن قطعه است که باعث اتصال تلفن به پریز می شود که همان پورت RJ-11 است. کیستون تلفن به خاطر شباهتی که به کیستون شبکه دارد ممکن است اشتباه گرفته شود اما در واقع این شباهت فقط ظاهری است و عملکرد کیسون تلفن با کیستون شبکه متفاوت می باشد. استفاده از کیستون تلفن به ۱۹۷۹ بر می گردد که به هنگام کابل کشی تلفن به دنبال کیستون تلفن رفتند که بتوانند اتصال تلفن به پریز را آسان کنند. از این رو قطعاً شما آن قطعه کوچک پایین پریز را دیده ‌اید که اتصال سیم تلفن به پریز رو ساده می کند و ارتباطی با مخابرات برقرار می نماید. البته که وجود کیستون تلفن برای تمام تلفن ها واجب و ضروری است و بدون آن اتصال غیر ممکن می باشد.

انواع کیستون و کاربردهای آن

در واقع کیستون ها انواع مختلفی دارند و بر اساس نوع آن ها دسته بندی می شوند. به طور کلی هر رابطه ای که از یک طرف به کابل و از طرفی دیگر به پورت متصل باشد کیستون نام دارد حال آن که می تواند ارتباط را تسهیل نماید. از این رو کیستون ها را بر اساس موارد زیادی دسته بندی می کنند که یکی از آن ها نوع نصب و اتصال و دیگری جک آن ها است. انواع کیستون به شرح زیر است:

  • بر اساس نوع انتقال و دیتا برخی از آن ها را دسته بندی می کنند.
  • دسته بندی دیگر مربوط به نوع جک در کیستون ها است.
  • محل نصب کیستون یکی دیگر از موارد دسته بندی آن می باشد.
  • داشتن و یا نداشتن شیلة هم می‌تواند برای تعیین دسته بندی کیستون مد نظر باشد.

البته کیستون ها را بر اساس نوع جنس بدنه هم دسته بندی می کنند که میتواند تمام فلزی یا به طور کامل از جنس pvc باشد. از دیگر معیارها می ‌توان به اندازه کیستون ها اشاره کرد که در دسته بندی پهن و باریک قرار می گیرند. البته کیستون شبکه و تلفن را از طریق رنگ هم دسته بندی می کنند. در این صورت اتصال و استفاده از آن ها برای شما آسان تر می شود.

قیمت کیستون شبکه و تلفن

اکنون اگر شما هم برای خرید کیستون شبکه  به بازار مراجعه کنید با انواع آن ها روبرو می شوید که همین موضوع سبب تفاوت قیمت آن ها می شود. بنابراین اگر می‌ خواهید از قیمت دقیق انواع کیستون شبکه و تلفن مطلع شوید پیشنهاد می کنیم که حتما از طریق سایت ‌ها لیست‌ قیمت ها را بررسی نموده و استعلام بگیرید. مطمئن باشید که بهترین قیمت و مناسب ترین آن به سایت ما پیدا می‌ شود تنها کافیست کمی زمان بگذارید و به جستجو بپردازید. عوامل مختلف دیگری هم در قیمت کیستون شبکه و تلفن تاثیرگذار هستند که برگرفته از وضعیت اقتصادی کشور می باشند. بر اساس تمام دسته بندی که خدمتتان عرض کردیم ممکن است قیمت کیستون ها افزایش یا کاهش یابد. همچنین هر تعداد کیستون بیش تری سفارش دهید هزینه بیش تری نیز باید بپردازید.

خرید کیستون شبکه و تلفن

اکنون هر نوع کیستونی که بخواهید را با هر اندازه و رنگ و مشخصاتی می توانید خریداری کنید. این نوع خرید می تواند حضوری یا آنلاین باشد. اگر بخواهید خرید خود را آنلاین انجام دهید هیچ سایتی به اعتبار سایت ما نیست زیرا خریدی ساده را در اختیار شما قرار می دهد علاوه بر آن با کیفیت ترین کیستون را به شما ارائه خواهد داد. هم چنین می توانید خریدتان را به صورت حضوری هم انجام دهید و به فروشگاه های تجهیزات شبکه در سطح شهر مراجعه نمایید. مطمئن باشید که در هر دو صورت خریدی امن خواهید داشت.

جمع بندی

اکنون دیگر شما عزیزان با انواع کیستون شبکه و تلفن آشنایی دارید و می دانید که کدام یک را خریداری نمایید. البته که هر کدام بر اساس کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو شما بر اساس نیاز می توانید از طریق آنلاین ثبت سفارش نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرید. البته که استعلام قیمت از طریق آنلاین و یا حضوری هم امکان پذیر است. پس زمان را از دست ندهید و هر چه سریع تر برای خرید اقدام نمایید.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *