کابل شبکه

تاثیر کابل لن در پینگ

تاثیر کابل لن در پینگ

ما در مقالات زیادی درباره انواع کابل شبکه و ویژگی آن ها با یک دیگر صحبت کرده ایم امروز آمده ایم تا درباره تاثیر کابل لن در پینگ با یک دیگر صحبت کنیم و بعد از شناخت تاثیر کابل لن به سراغ چگونگی اتصال کابل لن می رویم پس اگر مایل هستید بیش تر در این باره بدانید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید. لازم به ذکر است که برای وصل شدن به اینترنت به دو وسیله نیاز داریم.

  • کابل
  • Wifi

درست است که اتصال به  wifi راحت تر از کابل است و خیلی دست و پا گیر نیست اما خب استفاده از کابل هم مزایای خود را دارد که حتما در ادامه ی این مقاله به آن خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

مزایای کابل LAN

 چنان چه کابل شما Cat6  باشد حداقل سرعت شما به ۱۰ گیگ در ثانیه می رسد اما حداکثر آن به نوع کابلی که انتخاب می کنید بستگی دارد این در حالی است که سرعت وای فای ثابت است. شاید با خود فکر کنید که این سرعت خیلی خوب است و خیلی بهتر می توانید کار های خود را انجام دهید اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم اگر سرعت اینترنت شما کم باشد هر گونه اتصالی که انتخاب کنید باز هم با سرعت پایینی روبرو می شوید. شایان ذکر است که اترنت روی سرعت دستگاه های متصل تاثیر دارد برای مثال فرض کنید که قصد دارید دو فایل را بین دو کامپیوتر منتقل کنید در چنین مواقعی استفاده از اترنت بهترین کار است زیرا در این مورد ما با سرعت اینترنت کاری نداریم.  اگر چند دستگاه دارید که روی NAS ، سرور پشتیبان یا هارد درایور به اشتراک گذاشته دارید بهتر است که از اترنت استفاده کنید.

چگونه می توان کابل لن را به گوشی وصل کنید

در این بخش به چگونگی اتصال کابل به گوشی می پردازیم.  قبل از هر چیزی بهتر است که یک تبدیل متناسب با گوشی خود تهیه کنید البته باید یک OTG هم تهیه کنید پس تا به این جا یک کابل تبدیل LAN به USB و OTG نیاز داریم. مرحله ی بعد باید کابل تبدیل مستقیم را به گوشی بزنید که ممکن است کمی سخت تر آن را پیدا کنید. بعد از آن تبدیل وصل بعد باید پورت گوشی را وصل کنید. مودم مستقیم به گوشی انتقال داده می شود. زمانی که گوشی کابل LAN را بشناسد روی WIFI  یا 4G علامت تعجب می افتد  اما اگر صفحه را پایین تر بیاورید علامت اتصال با دو نقطه را در صفحه ی گوشی خود مشاهده می کنید چنان چه وای فای هم روشن باشد گوشی هم چنان از کابل استفاده می کند اما اگر قطع شود دوباره تلفن همراه به وای فای متصل می شود.

تاثیر کابل لن در پینگ

کاهش پینگ چگونه انجام می شود

اگر قصد دارید پینگ را کم کنید ابتدا باید آن را تست کنید پس ابتدا کابل را جدا کنید و به وای فای وصل شوید . نرم افزار پینگ را که از قبل دانلود کرده اید را باز کنید. حالا می توانید ip برنامه را بنویسید و سپس پینگ را مشاهده کنید. زمانی که تست انجام دهید متوجه می شوید که به فرکانس ۵ گیگ هرتز وصل شده است و پینگ به ۵/۱۵ میلی ثانیه می رسد اگر یک گیمر حرفه ای باشید می دانید که این پینگ پایین چه تاثیری در بازی شما دارد. حال تصور کنید که اتصال شما به وای فای باشد و افراد زیادی وصل باشند پینگ خیلی بالا می رود. حال به سراغ اینترنت با کابل گوشی می رویم برای این که مطمئن شوید وای فای را خاموش کنید که با کابل کار کند. به قسمت تنظیمات بروید و بر روی گزینه ی  About phone  بروید و روی MIUI Version  بزنید. گزینه ی بعدی Additional Settings  یا همان تنظیمات اضافی را باید فعال کنید. Developer Options  گزینه ی بعدی است و یک گزینه را بر روی گوشی با نام Tethring و hard ware acceleration را بزنید بعد از این باید مجدد کابل را جدا و وصل کنید.  ما در این مقاله تا جایی که زمان داشتیم درباره تاثیر کابل لن در پینگ توضیح دادیم اگر مایل هستید بیش تر در این باره بدانید می توانید مقاله های بیش تری مطالعه کنید.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *